2016/08/20

Б.Энх Иосефийн төлөөх залбиралт ес Хоёрдугаар өдөр


ХОЁРДУГААР ӨДӨР
Тэнгэрбурханы дур тааллыг нягтлан ойлгохын төлөө. 



Тунгаан бодох Библийн хэсэг: Гал. 1:13-24;
Дуу 95
Ирэгтүн, ЭЗЭНд баясалтайгаар дуулцгаан,
Авралынхаа хаданд баяртайгаар хашхирцгаая.
Түүний өмнө талархалтайгаар ирж,
Түүнд дууллуудаар баяртайгаар хашхирцгаая.
ЭЗЭН бол аугаа их Тэнгэрбурхан бөгөөд
Бүх бурхдын дээд аугаа Хаан юм.
Дэлхийн гүн газрууд Түүний гарт байдаг бөгөөд
Уулсын шовх оройнууд ч бас Түүнийх.
Далай ч Түүнийх. Учир нь Тэрээр түүнийг бүтээсэн Нэгэн бөгөөд
Түүний мутар хуурай газрыг ч дүрсэнд оруулсан.
Ирэгтүн, мөргөж, бөхийн,
Биднийг бүтээгч ЭЗЭНий өмнө өвдөг сөгдөцгөөе.
Учир нь ЭЗЭН бол бидний Бурхан бөгөөд
Бид Түүний хариулдаг хүмүүс, Түүний мутрын хонин сүрэг юм.
Өнөөдөр та нар Түүний дууг сонссон бол
Мерибад болсны адил,
Цөлд Массагийн өдөр болсны адил зүрхээ бүү хатууруул.
"Та нарын эцэг өвгөд сориход,
Миний үйлсийг харсан хэрнээ Намайг шалгахад нь
Дөчин жилийн турш Би тэр үеийнхэнд цухалдаж,
Тэднийг зүрхэндээ төөрөлдсөн бөгөөд
Миний замуудыг мэддэггүй хүмүүс хэмээн айлдсан.
Тиймээс Би уурандаа
Үнэхээр тэд Миний амралт уруу орохгүй хэмээж андгайлсан".


ДААТГАЛ ЗАЛБИРАЛ
·     Паул Элч Гэгээнтэн, өөрийн амьдрал дахь Тэнгэрбурханы дур тааллыг нягтлан ойлгохын тулд та Дамаск хотоос гарч, Арабын цөл рүү нуугдан явж, бясалгасан. Цөлд байхад, эрт цагт Мосетэй ярьсныхаа адил Тэнгэрбурхан тантай дотоод сэтгэлээр ярьсан билээ. Аугаа элч ээ, юмыг анхааралтай сонсох хандлага, алив зүйлийг нягтлан ойлгох билиг авьяас, Тэнгэрбурханд итгэх итгэл үнэмшил мөн өөрийн хувиа бодохоос Тэнгэрбурханы дур тааллыг юм бүхний дээгүүр тавих хишиг ивээлийг хүртэхийн тулд та Эзэн Есүст миний төлөө зуучлан залбирна уу. Миний амьдралын энэхүү мөчид хэрэгтэй хамгийн чухал хишиг ивээлийг олж мэдэхэд та надад туслана уу.

Паул Элч гэгээнтэн, Тахилч Энх Иосеф-д хэрэгтэй эрүүл мэндийн хишиг ивээлийг та түүний төлөө залбиран гуйна уу.
Тэнгэр дэх Эцэг минь ээ (1 удаа), Амар амгалан Мариа минь ээ (3 удаа), Алдаршуулал (1 удаа).

No comments:

Post a Comment