2013/06/07

Бататгах Ариун Ёслол хүлээн авлаа

Манай Католик итгэгч нарын хувьд Бататгах Сакрамент бол их чухал баяртай мөч байдаг билээ.    Энэ жилийн хувьд "Христийн Бие ба Цусны Баярын өдөр буюу 6 сарын 2нд манай "Гэгээн Эх Мариа" сүмд 18 итгэгчид Бататгах ёслолд оролцсон юм.  Мисанд Монгол дахь Католик шашны тэргүүн Хамба лам Венсэслао Падилла хүрэлцэн ирж ёслолыг удирдсан бөгөөд бүх итгэгч нартаа, ялангуяа  Бататгах ариун ёслолд оролцож буй итгэгч нарт "Христийн Бие ба Цусны баяр"ын бэлэг дэмбэрэлтэй өдөр ёслолд орж байгаад нь баяр хүргэсэн билээ. Тэрээр өнгөрсөн жил Израильд явж байхдаа Есүсийн 2 загас, 5 талх хүртээж байсан газар очсон тухайгаа хуваалцаж байхдаа: Есүс бидэнд сүнслэг амьдрал төдийгүй биеийн махбодид ч хэрэгцээт зүйлийг өгдөг. Энэ утгаараа Есүс бидэнд зөвхөн бие махбодийн бус амьдралын талхыг өгдөг болохыг хэлсэн билээ. Есүс ертөнцийн төгсгөл хүртэл бидэнтэй хамт байхыг амласан тул бид Мисанд санваартнаар дамжуулан Түүний бидэнд өгсөн амьдралыг байнга хүлээн авдаг юм. Есүс бидэнд "Би та нарт ямар их хайртай шиг /бие биенээ/ хөршөө хайрлаарай" гэж хэлсэн билээ. Миний хөрш бол миний нэг хэсэг бөгөөд би чиний дотор, чи миний дотор байдаг. Учир нь бид Тэнгэрбурханы төрхөөр бүтээгдсэн өөр өөр хүмүүс боловч итгэлээр нэг болдог хэмээн Хамба лам номлолоо айлдсан юм. Тэрээр Бататгах Сакрамент хүлээн авч буй итгэгч нарын төлөө хамтдаа залбирхыг хүсээд, ёслолыг удирдсан билээ. Энэхүү баярын өдөр хүрэлцэн ирж  Тэнгэрбурханы хайр хишгийг хүлээн авсан та бүхэндээ талархаж байна.             

No comments:

Post a Comment